bredvid

sitter bredvid, våra axlar rör inte vid varandras, ”råkar” sträcka ut, hand mot armbåge, skulle det inte vara underbart, att röra vid någon du älskar, det skulle inte göra ont någonstans, gråter, det är inte svårt, det är svårt, tröstas, sitter bredvid, somnar nära, din hals, pulsen slår sakta, vad tänker du på? när du sover

titta på dig när du för bort min hand, jag tror du förstår, att du sårar, vi vet båda att det inte är så, jag är glad, när du är där, du är fin, för att det ska vara sant, varför gör vi samma misstag, om och om igen, är det svårt, det är inte svårt, att lära, sig respektera, varandra, oavsett situationens allvar, vad tänker du på? när du sover

du trycker på, begärsknapp, det för mig runt, och upp, och ner, mår fint, det är enkelt, låta känslan ta över, vara här, och nu, rör mig, mot dig, nära dig, en himmel, blir ett helvete, när vi är ifrån, varandra, alltid vi, var vi än befinner oss, sitter bredvid, tankar i huvet, känner inte mina ben, är lycklig, inte ensam, vad tänker du på? när du är vaken

Joy Crookes - You & Me Song (Audio) - YouTube
Joy Crookes – You and Me song

Lämna en kommentar